Monday, November 11, 2013

Kan non ji Temple 観音寺

岡山県美作市万善に観音寺というお寺があります。
There is a "Kan non ji" temple in Manzen Mimasaka city Okayama Prefecture.

このお寺は境内にたくさんの楓があり「もみじ寺」として名が知られています。
This temple has many Maple trees.  It is famous as the "maple temple" by that.

昨日はここで「もみじ祭り」が開催されました。
"Maple Festival" was held here yesterday.

私はお琴と共に招かれて、演奏いたしました。
I played Flute with an accompaniment of KOTO.

あいにくの雨でしたが、演奏前の待ち時間に、少しだけ撮影をしました。
Yesterday was rain.  I had a free time before then perform.  I took photos.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ナンテンの実です。

No comments:

Post a Comment